شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۳۱

فصاحت:

برگزاری اولین جشنواره ایده برتر شهری ویژه پرسنل محترم شهرداری

فصاحت، دبیر جشنواره در این خصوص اعلام کرد: مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین با تاکید بر نگرش علمی در حوزه مدیریت شهری فصل نوینی از توسعه شهری مبتنی بر دانایی محوری و کاربست مدل های توسعه پایدار شهری را آغاز کرده است.

فصاحت، دبیر جشنواره در این خصوص اعلام کرد: مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین با تاکید بر نگرش علمی در حوزه مدیریت شهری فصل نوینی از توسعه شهری مبتنی بر دانایی محوری و کاربست مدل های توسعه پایدار شهری را آغاز کرده است. بر این اساس و در مسیر تحقق چشم انداز توسعه دانش محور در حوزه مدیریت شهری، این مرکز در نظر دارد به منظور بهره مندی و استفاده از ایده های خلاقانه پرسنل محترم شهرداری قزوین، جشنواره ای تحت عنوان "جشنواره ایده برتر شهری قزوین" در تیر ماه جاری برگزار نماید.

وی افزود: این جشنواره که برای اولین بار در شهرداری قزوین برگزار خواهد شد با هشت محور اصلی فنی و عمرانی، معماری، شهرسازی و سیما و منظر شهری، خدمات شهری (ایمنی، سلامت و محیط زیست شهری و مدیریت بحران)، اقتصاد شهری و سرمایه گذاری، حمل و نقل و ترافیک، فن آوری اطلاعات و شهر هوشمند، مدیریت و حکمروایی شهری، فرهنگ شهر نشینی، حقوق و تکالیف شهروندی، سرمایه اجتماعی و گردشگری شهری پذیرای ایده های همکاران محترم شهرداری می باشد.

همکاران محترم شاغل در شهرداری قزوین می توانند ایده های خلاقانه خود را از یکم لغایت بیستم تیرماه در سامانه هوشمند ثبت ایده به آدرس http://icc.qazvin.ir/-39 ثبت کنند.

مالکیت معنوی کلیه ایده های ارسالی پرسنل توسط مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین به ثبت خواهد رسید و متعاقبا به دستگاه های اجرایی ذیربط در شهرداری جهت اجرا منعکس خواهد شد.

تصاویر مرتبط